sobota, 5 marca 2022

42 I tak to jest

Wiem, że nie odzywałam się bardzo, bardzo długo. Na szczęście (i nareszcie) mogę powiedzieć - już po sesji! Wszystko zaliczone, teraz tylko muszę pozałatwiać kilka ważnych spraw uczelnianych (przeniesienie z jednego seminarium na inne i pójście na spotkanie w sprawie praktyk). W tej pierwszej sprawie wysłałam maila, ale pewnie będę musiała zadzwonić jeszcze w poniedziałek. Bardzo nie chcę iść do sekretariatu i tłumaczyć, o co mi chodzi (chyba uaktywnia się znowu fobia społeczna...). Co do tych praktyk, to o ile dobrze pójdzie, będę je miała w Fundacji Muzeum Komiksu. Uprzedzając Wasze pytania - niezbyt interesuje mnie komiks, ale poczytałam o formie tych praktyk i to mnie do nich przekonało - archiwizowanie komiksów, research na ich temat itp. Praca przede wszystkim przy komputerze. 

Ten miesiąc spędziłam w domu. Jutro wracam do Krakowa i zostanę tam prawie przez 2 tygodnie. Ważę się nieregularnie, a w ubraniu są to 43 kg. Jem tyle, na ile mam ochotę - raz więcej, raz mniej. Nadal nie podjęłam decyzji co do terapii, a jeżeli dostanę się na te praktyki, nie będę miała chyba na nią już czasu. Muszę zrobić 30 godzin. Przy moim planie zajęć (wolny czwartek, poniedziałek do południa i piątek po południu) może to trochę zająć. Nie wiem, w jakich godzinach będę miała te praktyki, ale powiedzą mi o tym już na pierwszym spotkaniu. Co zabawne, nie podali mi godziny, na którą mam się stawić i zastanawiam się, czy jeżeli pójdę tam np. około 10:00, to będzie ok, czy lepiej umówić się mailowo... W mailu napisali mi tylko: "zapraszamy w przyszłym tygodniu w celu omówienia formuły współpracy"... 

Cieszę się na te praktyki, o ile mnie na nie przyjmą. Zawsze to coś więcej niż tylko  zajęcia na uczelni i sporadyczne wyjście na kawę z koleżanką lub gdzieś z Ł. 

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Gdy tylko znajdę więcej czasu (muszę przygotować się na poniedziałkowe zajęcia i obejrzeć film na nie), zostawię komentarze na Waszych blogach.

2 komentarze:

  1. Gratuluję zaliczenia wszystkiego! Można w końcu odoczac:) mam nadzieje, ze te praktyki fajnie Ci pojda, ze nie bedziesz miala większych problemów, może cię ten staż jeszcze zaskoczy nowymi doswiadczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat zaczęłam tu ostatnio dodane Ciebie zerkać i napisałaś:) Twoja waga mnie rozbraja, jest piękna. Fajne praktyki się szykują, uwielbiam zbierać informacje i pewnie gdyby nie moja praca to chciałabym robić coś takiego na stałe. Pisz częściej!

    OdpowiedzUsuń